berry-en-rianne-naar-zuidelijk-afrika.reismee.nl

Dag 2, Windhoek - Etosha

Nou, mat welk goed nieuws zal ik eens beginnen.

Allereerst….. mijn koffer is terecht!!!
Na een nacht goed slapen, vanochtend een uitgebreid ontbijt in Lodge de Vagebond en vervolgens weer richting vliegveld gereden. Wederom met behulp van een vriendelijke dame, had ik mijn koffer al snel terug, waarna we koers zetten naar Etosha. Toch erg fijn dat we niet hoeven te gaan winkelen maar al snel naar het noorden kunnen afreizen.

Het tweede goede nieuws, de rit ging zeer voorspoedig. Waar ik nog dacht voornamelijk op onverharde wegen te moeten rijden, heeft Berry gelijk gekregen (jaja ik geef het toe) en waren de wegen volledig verhard, en van zo’n goede kwaliteit dat ze er in België nog wat van kunnen leren. Een korte stop gehad in Outjo bij the Farmhouse Restaurant, lekker gezeten, gegeten en gedronken. Daarna naar ons verblijf voor de komende 2 nachten, Etosha Safari Lodge. WOW!!! Leuk ontvangst, mooie accomodatie en geweldig uitzicht. Om 4 uur toch nog even naar het park gereden voor een eerste indruk. WOW! Alles wat we hadden bedacht over Namibië (behalve de rode duinen natuurlijk) hebben we gezien, gele vlaktes, mooie boompjes, vele dieren.

Het derde goede nieuws, al zoveel mooie dieren mogen spotten, helaas niet allemaal op foto, maar gedurende onze trip van Windhoek vliegveld naar Etosha National Park zijn we het volgende tegengekomen: Bavianen, impala’s, koeien, paarden, schapen, zebra’s, wildebeest, een of ander klein beest, en toen nog op het laatst een giraf.

Vanavond heerlijk gegeten bij de lodge, in de buitenlucht bij volle maan met een lekkere fles Afrikaanse wijn. Bijna romantisch hahahaha. Nog een Afrikaans klein optreden voor een jarige, wat een mooie versie van ’happy birthday’.

nu snel naar bed want morgenvroeg om half 7 begint onze game drive.

Hans

Zo te lezen 1 geweldige ervaring. Leuk om te lezen. Op naar het volgende. Veel plezier en geniet er van

Riky Klaassen

Wow

Roel

Wat een cool avontuur! geniet ervan samen!

Willy van den Heuvel

Wat een geweldig verhaal. Barry en Rianne,geniet van jullie vakantie.

rick

heerlijk deze vrolijke verhalen in de ochtend!! veel plezier maar dat gaat wel lukken. Romantisch!! hij blijft me verbazen. Enjoy!!

Katja

Klein dier....klipdassie?

Cindy

Blij dat jullie een Giraf hebben gezien,want de rest zien wij hier ook?????
Veel plezier

Saskia

Wat fijn dat je koffer terecht is en dat jullie zo genieten... Het klinkt prachtig allemaal. Ga nu ff foto's kijken.